Een ongeluk zit in een klein hoekje..

20 mei 2018 - Schiphol, Nederland

Peter heeft Hemelvaart dit jaar een beetje raar opgevat.. Hij stond ongeveer 4 meter hoog op de ladder toen deze onder hem vandaan gleed en hij vervolgens in de voortuin op de tegels belandde. Gelukkig kan hij het nog navertellen!!! En heeft hij alleen "maar" 2 gebroken hielbenen. Na enkele dagen ziekenhuis en een mooi groen gips aan zijn rechterbeen mocht hij naar huis, wachten tot zijn linkervoet geslonken was om het te kunnen opereren. Ik heb meteen een hoog laag bed geregeld en alle verzorgingsmiddelen om hem thuis te kunnen verzorgen. Aanstaande dinsdag (22 mei.. op de verjaardag van Mae) moet hij om 7uur in het UMC zijn waar de trauma chirurg zijn linker voer zal opereren.

peter seh

12 weken niet belasten... dat zijn de instructies. En ja, dat betekent geen reis door Maleisië deze zomer. Want na 12 weken gaat het revalidatie proces pas beginnen.

peter thuis

Dus deze zomer zullen we niet veel verder komen dan ons huis en tuin... Dat is wel even flink balen!! Maar we gaan gewoon weer nieuwe plannen maken. Wellicht kunnen we dit jaar kerst vieren in de zon ;)

1. Dries:
    20 mei 2018
    ja mensen er is spreuk van het leven krijgt niemand een program maar zo lang de mens leeft voorspoed en tegenslagen thats life en de kunst is daar mee omgegaan en misschien het liedje draaien hoog sammy kijk omhoog sammy enz want alles komt zoals komt alles gaat voorbij en de een zegt toeval bestaat niet de ander andersom ook alles heeft een doel maar elk mens anders gedachten gevoel mening en voor mij relativeren realistisch denken en zoveel mogelijk positief ervaar ik het leven het prettigst wat ik jullie ook toewens dries
  2. Suus:
    20 mei 2018
    Heel veel sterkte Peter as dinsdag, life 's what happens while you're busy make other plans..maar gelukkig hebben we alle tijd van de wereld en die reis komt er wel t.z.r. liefs Suus, fijne verjaardag Mae X
  3. Liesbeth Aartsen:
    21 mei 2018
    Lieve mensen
    Wat een tegenvaller is dat? Maar jullie kijken wel vooruit och dat komt hopelijk allemaal weer goed .het zalbest wat tijd vragen.doe maar lekker rustig aan.veel beterschap gewenst.
    met een vr. groet van Bertus en Liesbeth