Duurzaam op reis

17 mei 2017 - Utrecht, Nederland

Vandaag hebben de dames de limonade test gedaan en de Karvan Cevitam GO cassis heeft met een 7,8 gewonnen. En de Teisseire aardbei komt op een goede 2e plaats. Dat wordt dus inslaan de komende tijd. De Slimpie citrus was niet te pruimen, dus die hoeft niet mee haha..

Limonade test   Winaar Limonade test

Tsja.. dat heb ik dus echt verkeerd gedaan in de opvoeding. Het had nu toch echt veel makkelijker geweest als ze lekker water zouden drinken! Maar ja, ook ik ben een mens en laat dus wel eens een steekje vallen in de opvoeding ;) Op deze manier is het probleem ook opgelost, we nemen wat sterk geconcentreerde limonade siroop mee in mini verpakking en kunnen daar de Dopper fles van de dames mee vullen.

Voor Flynn vul ik wat siliconen 100ml flesjes met diksap (ik mag er maximaal 10 meenemen in mijn handbagage) en dan heeft ons kleine mannetje ook zijn eigen sapje in Zuid-Afrika.

Diksap vervoer

Als je met 5 personen 4 weken lang plastic wegwerp flesjes gebruikt en pakjes sap, dan heb je wel heeeeel erg veel afval! Dat doen we hier thuis ook niet dus waarom zou ik het elders wel doen. Bovendien is niet in elk land de afvalverwerking zo goed als hier bij ons. Dus de Doppers die we hier dagelijks gebruiken gaan ook mee, gewoon lekker vullen en omspoelen.

Onze doppers

1. Drie s:
    17 mei 2017
    Perfectionist had je oik kunnen heten voor mij niet vreemd of spitter plus nieuwsgierig maar beter dan komt wel of later kont uit zichzelf als iedereen zich zelf en zaakjes op orde had zou wereld er anders uit zien proud je ouwe
  2. Mirjam:
    17 mei 2017
    Ja, haha.. geen half werk hier ;)
  3. Diana Eimers:
    Daar hou ik nou zo van
    Bovendien leuke manier om the girls erbij te betrekken.
  4. Bertus en Liesbeth [email protected]:
    21 mei 2017
    Het is jou wel toevertrouwd Mirjam
    We wensen jullie veel plezier voor jullie vacantie met deze mooie voorberijding ,geniet ervan.
    groet Bertus en Liesbeth