Midlands Meander

29 juli 2017 - Giant's Castle, Zuid-Afrika

Gisteren (vrijdag) zijn we naar Howick gereden, in de midlands. Prachtig heuvelachtig gebied met wat boerderijen en winkeltjes waar veel zelfgemaakte artikelen worden verkocht. We slapen 1 nachtje in een hotel hier alvorens we de Drakensbergen in gaan. Nadat we ingecheckt waren zijn we naar de plek gereden waar Nelson Mandela gevangen is genomen. Er staat een klein museum en je kunt er een wandeling maken naar een sculpture van Mandela. Als je er recht voor staat zie je zijn gezicht. Het is een lange wandeling voordat je er recht voor staat en dat staat symbool voor de lange weg die hij heeft afgelegd naar vrijheid. Daarna zijn we naar een plek gereden met een restaurant, speeltuin en winkeltjes. Heel mooi gelegen tussen de heuvels. De meiden en ik hebben lekker pannenkoeken gegeten en wat gewinkeld. Midland meander vlag  Midlands  Nelson Mandela  capture site  Nelson Mandela  Pancakes  Badzout gekocht  Winkeltjes Midland meander 1  Speeltuin  Treintje 1  Treintje  Winkeltjes Midland meander

Ons hotel staat op een paar honderd meter van de waterval, prachtig! En wat gek om te zien dat mensen hun was zitten te doen bovenaan de waterval. Ik heb zojuist bericht gekregen van mijn wasmachine en stofzuiger dat ze erg genieten van hun vakantie... nou.. over een paar dagen kunnen ze weer aan de slag want dan zijn we weer thuis!

Hotel receptie Onze kamer  Meiden gedeelte van de kamer  Luxe bed voor Flynn  Flynn in bad  Achterin een bakkie  Nog meer mensen in een bakkie  Howick falls hotel  Howick falls  Howick falls 1  Waterval Regenboog  Druk bij de wasserette  Op je hoofd..  Heel ver lopen met de was  Souvenirs  Souvenirs 1

Na het ontbijt rijden we naar de Drakensbergen...

1. Diana Eimers:
    29 juli 2017
    Lieve allemaal geniet nog van het laatste stukje van jullie vakantie. Ik heb erg genoten van al jullie avonturen met de daarbij behorende foto's. Wat een reis.
    Kom weer veilig thuis.
    Dikke zoen van mij
  2. Drie s:
    29 juli 2017
    top als mens in goede flow zit vliegen dagen om maar ik verdeel veel dingen in drieen voorpret het moment en nagenieten en daar jii mir my home is my castle bent en brede interesse heb in vele dingen hebt plus uitgebreide taak moeder en leven met husband ook met het blijvend schepping van je zelf bezig bent dus vinken vinken en op het leven klinken ps vandaag beginnen oefenen zingen voor peter dag op naar drakensbergen enjoy je vader
  3. Bertus en Liesbeth [email protected]:
    Wat geweldig allemaal,
    Mooie foto s wat hebben jullie veel gezien.
    Maar straks naar huis, och dat zal ook weer leuk zijn.
    geniet er nog van.groetjes uit zeeland
  4. Pa en ma:
    31 juli 2017
    We zijn weer thuis hoor. We hebben nog heel wat in te halen om te lezen heb ik al gezien. Daar ga ik zsm aan beginnen. Pa is weer aan het werk nu. Ik morgen weer. Ik heb gisteren Peter proberen te bellen maar kreeg hem niet te pakken. Heb een berichtje gestuurd maar dat heeft hij ook nog niet gezien of ontvangen. Maar dat was om jullie te feliciteren met peter zn verjaardag hoor. Hebben jullie het nog een beetje gevierd? De Drakensbergen waren schitterend zeker he. We hopen jullie snel weer te zien en te horen hoe geweldig deze reis geweest is. Veel liefs van ons XXX
  5. Pa en ma:
    31 juli 2017
    Prachtige foto's weer zeg. Ook wel es lekker een relaxdagje. Lekker in de speeltuin en heerlijke pannenkoeken gegeten. Ja dat is even anders als je de was moet gaan doen. Maar ze hebben niet veel was denk ik. Ze hebben nog niet eens een kast om iets in te leggen vermoedelijk. Hele week dezelfde kleding aan misschien. Ik vind het vreselijk dat ze zo moeten leven hoor. We worden blij als we jullie en de 3 geweldige kids zo gelukkig en blij op de foto's zien. Liefs en XXX van ons.