Panoramaroute naar Hazyview

18 juli 2017 - Komatipoort, Zuid-Afrika

Maandag hebben we de panoramaroute vanuit Phalaborwa naar Hazyview gereden. Een hele mooie rit door de bergen. Mooie stops met uitkijkpunten. Felle zonWe waren echt toeristen!                                                                                                                           3 rondavels.... de 3 bergen die op traditionele ronde afrikaanse huisjes lijken.3 rondavels                                                                        Bourkles potholes Bourkles luck potholes Bourkles luck potholes1                                                                            God's window God's window  God's window1Berlin Falls Berlin falls.                                                             En nog wat mooie uitzichten. Mooi foto punt  Mooi foto punt 1  Mooi foto punt 2   Mooi foto punt 3   Aan het einde nog in het oude goudmijn stadje Pilgrim's rest gekeken. Leuk plaatsje waar de tijd heeft stilgestaan. En zoals onze chauffeur het noemt; een one street town. Pilgrim's rest  Pilgrim's rest 1  Eind van de middag kwamen we aan in Gecko lodge in Hazyview. Leuke lodge met aangelegde tuin. Zeer vriendelijke mensen!  Gecko lodge kamer 25  Tuin gecko lodge    Kamer gecko lodge  Flynn in baby cotFlynn heeft wel wat moeite met de diner tijden hier in Zuid-Afrika. Meestal is het diner vanaf 19u en dan stort hij in. Na een hele dag is hij dan echt moe en moet hij slapen. Dus ik heb een avondje op de kamer gegeten ;) Daarna is iedreen vroeg gaan slapen want de wekker ging om 6u dinsdagochtend. Vakantie is soms hard werken....

1. Johan:
    18 juli 2017
    Het is echt hard werken maar wel een onvergetelijk avontuur met prachtige plaatjes.
  2. Drie s:
    18 juli 2017
    wederom heel mooi belevenis morgen krugerpark en me nu dries ongeduld verdiept in donderdag swaziland lijkt me ook verdomd mooi elk stukje van jullie reis heeft soort eigen cultuur hier utrecht de dom alkmaar kaas yerseke mosselen etc gwniet leef je droom je vader
  3. Diana Eimers:
    Wat een indrukken geweldig
  4. Chris, Bar en Deza:
    19 juli 2017
    Wauw wat ziet dat er weer prachtig uit!
    Nu vast erg blij dat jullie de reis hebben doorgezet. Helemaal de moeite waard!

Genietse nog
  5. Suzan Steketee:
    19 juli 2017
    Super, ziet er geweldig uit ! Geniet ervan :)
  6. Bertus en Liesbeth [email protected]:
    Prachtige foto s ,
    Ziet er allemaal geweldig uit.
    groet Liesbeth