Familie Verdonk

Over ons

e2ca87828c2bfeb686be94f73e96b149--best-travel-quotes-little-quotes

Wij zijn de Verdonk Spekkies ;) en ons gezin bestaat uit;

Peter, 57 jaar en parttime monteur bij KPN en wilt graag iets van de wereld zien..

Peter

Mae, 14 jaar en zit in de derde klas van het gymnasium. Mae heeft een bucket list aan landen waar zij heen wilt...

Chloë, 11 jaar en zit in groep 8 van voltijdshoogbegaafdheidsonderwijs (leuk woord voor galgje) en wilt graag van te voren weten waar zij aan toe is. No problem... we maken voor het reizen een planning!

Mae en Chloë

Flynn, 3 jaar en is een ondernemende peuter met een krachtig willetje! We willen laten zien dat je niet beperkt bent in reizen ondanks het Downsyndroom ;)

Flynn 3

Ik, (Mirjam) 38 jaar en fulltime mam ben besmet met het reisvirus ;)

Peter en Mir

Inked20170709_101810_LI

Over onze reis

Onze eerste verre reis was in de zomer van 2017 naar Zuid-Afrika. Eenmaal thuis kriebelde het meteen om een nieuwe reis te plannen voor de zomer van 2018...

Bezochte landen

Wij hebben 13 landen (6%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Qatar, Slovenië, Spanje, Zuid-Afrika.