Laatste dag

6 januari 2019 - Schiphol, Nederland

Zaterdag 5 januari... onze laatste dag op Bali.  Na het ontbijt hebben we een begin gemaakt met het inpakken van onze koffers.  Daarna nog even lekker gezwommen met z'n allen. En bij het zwembad geluncht.

IMG-20190105-WA0003IMG-20190105-WA0002

Dat is het voordeel als je je kamer langer kunt gebruiken.  Na het zwemmen allemaal nog even lekker douchen en chillen in de airco.  Flynn doet nog een tukkie.. En dan is het wachten tot we opgehaald worden om 16.50u

20190105_16090720190105_160808

Daar gingen we dan.. terug naar huis.  Het personeel van de bar zei ons gedag en de manager zei dat we Mae daar moesten laten. Jaha... dat snap ik wel.  Al die gappies die daar in het restaurant en de bar werken kregen een smile op hun gezicht als ze aan kwam lopen.  Mae is nog op de foto gegaan voordat we weggingen.. ik zou een Indonesische schoonzoon wel leuk vinden hoor 😅

De bus van corendon stond al te wachten,  wij werden als eerste gehaald.  Het nadeel is dan weer dat je een uur in die bus zit om andere hotels af te gaan om gasten op te halen.  Zo chaotisch als de aankomst hal op Bali er uit ziet zo netjes ziet de vertrek hal er uit. Alles liep voorspoedig en om 20.30u mochten we boarden. Eerst naar Singapore,  daar hadden we weer een stop. Vliegtuig uit met al je handbagage en vervolgens via de security weer terug in het vliegtuig.  Flynn was net in de draagzak in slaap gevallen.. maar die moest bij de security natuurlijk weer af.  Ik blijf het raar vinden dat je op Bali door het hele circus nagekeken bent... je loopt het vliegtuig uit zo de rij in om weer door het circus te moeten.  3x paspoorten en instapkaarten laten zien... jongens.. we zaten net in precies hetzelfde vliegtuig op precies dezelfde plek.  Ach ja.. Voor de lange vlucht hadden we het opblaas kussen weer geïnstalleerd en Flynn ging eigenlijk vrij snel lekker liggen slapen.  Onvoorstelbaar, zo'n lange reis en hij heeft geen kick gegeven.  De meiden slapen niet tot weinig in het vliegtuig dus dat wordt thuis een extra napje doen.

7.50u geland

1. Diana Eimers:
    Weer veilig thuis👏👏👏👏👏👏👍
  2. Drie s:
    6 januari 2019
    Denk dat elk mens wel tegenstrijdigheden heeft blij dat je op vakantie gaan maar ook weer blij veilig thuis maar realist overal waar je bent kan wat gebeuren dat niet leuk is dus die gedachte heb ik al lang naast me neer gelegd ook zoals ik al vaak tegen Julie gezegd heb leef je droom ook ik al lang gestopt met waarom hoe en als maar misschien wel iets waar je op mijn leeftijd meer bij stil staat deze week mensen die ik ken op voor mij veel te vroege leeftijd van deze aarde verdwenen dus hier en nu leef geniet en maak je overal de dingen waar je toch niks aan kan veranderen druk en voor jullie op naar volgend avontuur waar ik hoop getuige van te mogen zijn
  3. Bertus en Liesbeth [email protected]:
    6 januari 2019
    Gelukkig weer veilig thuis .Het zal weer even wennen zijn .
    Alles op zijn tijd. Maar wel koud hier brrrrrrrr.grts
  4. Suzan Steketee:
    6 januari 2019
    Weer veilig thuis, ook altijd weer een spannende reis ;), geniet en wees dankbaar voor alles wat hier NU is ! XXX