Er was er één jarig hoera..

2 augustus 2020 - Beekbergen, Nederland

Peter is vorige week 60 geworden.. op de camping op de Veluwe. Ik had hem van te voren nog gevraagd of hij het wilde vieren.. slingers.. taart.. enz. Maar hij zei: "ik vind het onderhand meer een condoleance dag.. zo'n oud gebouw word ik". Dus ik had me netjes ingehouden. Maar toen we de 30ste wakker werden zag ik  de versiering al hangen 😅 Onze lieve Amsterdamse buurtjes hadden de boel versierd. Echt super leuk!  (Flynn speelt nog steeds elke dag met de tafel versiering)

20200730_120742

20200730_095255

20200730_130015

We hebben bij de bakker in Beekbergen gebakjes gehaald en we zijn 's avonds een hapje gaan eten op het terras van de Lierderhoeve.

20200730_180934 20200730_180955

Toen Flynn lag te tukken hebben we gezellig een borreltje gedaan.

20200730_214523

De dag erna zat ik er een beetje doorheen.  Ik was het zat. Elke dag zwarte voeten,  meer zand in de camper dan in de speeltuin, inmiddels 2 zakken was terwijl ik al een paar keer gewassen had.  Ben ik dan misschien toch niet geschikt voor kamperen?  We hebben het de afgelopen weken uitgebreid gehad over wat voor ons een goed kampeermiddel zou zijn en we kwamen uit op een caravan. Maar die dag dacht ik alleen maar: rot op met dat kamperen.. ik ben er klaar mee en ik wil naar huis.  De Tokkies werkten ook op mijn zenuwen en we werden hier allemaal een beetje kribbig tegen elkaar.  Maar goed.. het was super lekker weer dus ik moest mezelf herpakken en hup.. maar 't zwembad. Flynn kreeg er geen genoeg van!

20200731_15033520200731_165607

20200731_165615

20200730_103118

Die avond hebben we alvast een deel ingepakt zodat we zaterdagochtend op tijd konden vertrekken. Al wist ik tot op de minuut van vertrek nog niet of we naar huis zouden gaan of naar Petten..

1. Marianne:
    2 augustus 2020
    60 is een prachtige leeftijd Peter 🎁, je bent tenslotte zo oud als je je voelt en ' age is just a number 🤪' dus gewoon een feestje bouwen met elkaar 👍
  2. Sophie kok:
    2 augustus 2020
    Gefeliciteerd Peter. Je ziet er goed uit voor je leeftijd.😁👍👌🎂☕
  3. Richard:
    3 augustus 2020
    Goed te lezen dat jullie de versiering leuk vonden!! Moest ook wel, zo bijzonder! Peter riep na aankomst al na 10minuten dat ie 60 werd op de camping. Dus moesten wel wat doen natuurlijk! Lekker genieten in Petten, word mooi weer komende week buuf!
  4. Drie s:
    3 augustus 2020
    Peter het word gekker dat je gedrag een rol gaat spelen bij het ouder worden maar omringd door pubers blijf jou toch ook puber en zo lang ze zeggen je ziet er goed uit niks aan de hand het word gekker als ze zeggen zo oud als je eruit ziet word je nooit leef en geniet geniet vlisĺsingen