Het werd toch Petten

2 augustus 2020 - Petten, Nederland

Zaterdagochtend zat alles weer in die camper.  Het maakte me niet uit hoe alles er in zat.. het was toch een takke bende. De meiden hadden een lichte voorkeur om naar huis te gaan.  (Ja.. de diva's zijn niet van het kamperen dus die voorkeur verbaasde me niet) Peter wilde graag naar Petten en ik dacht aan thuis.  Maar goed.. dat is eigenijk ook weer zonde van de camperhuur en de kampeerplek in Petten dus laten we maar rijden.  Peter zei; als jullie dan na een paar dagen toch liever naar huis gaan dan doen we dat.

Onderweg nog even een koffiestop gedaan. En voor Flynn en poepstop 😜 Daar had ik dan wel weer rekening mee gehouden met het inpakken, ik kon hem gemakkelijk verschonen in de camper.

20200801_111151

Niks mooie route over binnenwegen.. hup gewoon snelste route zodat we de zooi weer kunnen uitpakken. De tent van de meiden was die ochtend nat geregend dus die was nat ingepakt.

20200801_114144

Aangekomen in Petten konden we meteen op onze plek.. nummer 100. We staan direct aan zee en de camping heeft hoogteverschillen. Wij staan bovenaan en kijken over de hele camping heen.  Als eerste hebben Peter en ik de tent van de meiden opgezet.  Zodat hun luchtbedden en slaapzakken en dekbedden daar meteen in konden.  Beide kanten van de tent opgezet.. lekker luchten! Want het weer was perfect. Daarna de luifel uit en vastgemaakt,  want dat is hier wel nodig met de wind.

20200801_164053

En toen kon ik mijn ei kwijt. Lekker met mijn bezempje door de camper, met de dettol door de keuken en de wc, schone lakens op het bed 👌

IMG-20200801-WA0007

IMG-20200801-WA0009

20200729_200924IMG-20200801-WA0011

Daarna ben ik muntjes gaan kopen voor de wasmachine en de droger en heb ik meteen 2 wasmachines aangezet. Heerlijk!  Langzaam kwam ik weer in mijn element. Kamperen kan best leuk zijn 😅 Ik was de bosgrond gewoon zat! En de oorwurmen ook trouwens.  Terwijl de wasjes stonden te draaien en de camper weer spik en span was zijn Flynn en ik gaan douchen. Ook dat viel erg mee. Een schoon toiletgebouw. Yes! En daarna zijn we met z'n allen lekker op het strand bij het strandpaviljoen Zee en Zo gaan eten.  Zucht. Wat heerlijk zo met de zon in je gezicht...

20200801_18413620200801_19075920200801_19100920200801_19111720200801_22212620200801_22490320200801_225207

1. Marianne:
    2 augustus 2020
    Petten ziet er heel gaaf uit, ik denk dat ik daar ook eens heen moet!
    ps hoe zijn de buren daar 🤣??
  2. Pa en ma:
    2 augustus 2020
    Petten ziet er ook goed uit hoor.
  3. Richard:
    3 augustus 2020
    Mooi geschreven, fotos zien er goed uit!, gaaf dat jullie uitkijken over de hele camping, met jullie mooie lichtjes(#benerjaloersop) staan jullie mooi in de schijnwerpers. Geniet ervan!
  4. Drie s:
    3 augustus 2020
    Noem.deze vakantie ontdek je plekje na alle verre reizen nu Nederland en. Alles persoonlijk zo vind de een de ene plek in Nederland mooier dan de andere maar al bij al Nederland best goed immuun te doen en denk minder stress flashback Bangkok en ben je het beu inpakken zo thuis maar geniet nog maar van petten en zo ik voor nog vele namen heb heb ik er weer een bij kilometer vroeger want de bakfiets heeft goed voor zijn broek gehad trots goed voor lichaam.en geest g4niet
  5. Chris, Bar en Deza:
    Helemaal lekker jongens👌
    Fijn dat jullie toch naar Petten zijn gereden want dat is het dubbel en dwars waard zo te zien.
    Heel veel plezier nog daar en geniet van het lekkere weer, de mooie omgeving en elkaar🍀🌸
  6. Suzan Steketee:
    3 augustus 2020
    Gelukkig dat jullie doorgereden zijn, en inderdaad lekker poetsen, knap je van op..zit er heerlijk uit zowel de camping duinen en de visjes Jammie ! veel plezier nog X