Niet zo'n happy birthday

18 augustus 2019 - Kanchanaburi, Thailand

Vandaag is Chloë 13 jaar geworden maar het is niet echt een fijne verjaardag.

IMG-20190818-WA0003

IMG-20190818-WA0002

Chloë is zaterdagochtend ziek geworden.  Ze kon geen slokje drinken binnen houden.  Langs boven en onder kwam het er uit.  Hoe beroerd ik me ook voel,  ik wilde er voor haar zijn.  Ze heeft kleine slokjes ORS gedronken om uitdroging te voorkomen.  En sinds gisteren 17u heeft zij niet meer overgegeven. Dus nu proberen we weer wat thee en toast om wat op kracht te gaan komen.

Ik voel me nog steeds beroerd. Ik heb er sinds vannacht ook erge hoofdpijn bij gekregen en ben ook flink misselijk.  Ik heb vannacht contact gezocht met een arts van de KLM (dokter mee op reis) en gevraagd naar welk ziekenhuis ik het beste kan gaan.  Zijn advies is het internationaal hospitaal in Bangkok.

Screenshot_20190818-093056_WhatsApp

En we gaan maandag kijken of we daar in de buurt in een hotel kunnen.  Het is vanaf hier 2u rijden naar Bangkok.  En mocht het dan slechter gaan dan ben ik liever daar in het ziekenhuis dan hier.  Hopelijk gaat het de goeie kant op en dan kan ik daar een fit to fly verklaring halen. Dan kunnen we daarna tickets naar huis boeken.  Wat een gedoe..

1. Diana Eimers:
    Chloë gefeliciteerd😘🙏😘 beterschap🙏🙏
  2. Suzan Steketee:
    18 augustus 2019
    Het zit niet mee, sorry voor mijn late reactie ik was hele dag zonder computer KPN..afijn Chloë alsnog (kan nog net) gefeliciteerd en heel veel beterschap, hoop dat jullie snel opknappen en (jammergenoeg) de reis naar huis kunnen boeken. veel liefs OOST WEST THUIS BEST Zullen we maar denken ! XXX
  3. Sophie kok:
    Gefeliciteerd Cloë.
    O wat 'n pech.
    Beterschap voor jullie.
    Hopelijk snel weer beter.