Inpaklijst

17 juni 2017

Nog een kleine 3 weken en dan is het EINDELIJK zo ver! Tijd om aan de laatste voorbereidingen te gaan beginnen... Bankpassen op wereld zetten, kopie maken van belangrijke papieren, buitenland bundel voor gsm uitzoeken, reisblog testen vanaf mijn telefoon en... onze inpaklijst maken! Ahum..met z'n 5en neem je toch nog heel wat mee..

Paspoorten

Filmcamera

GoPro

Opladers, snoertjes, bluetooth speakertje

Zuid-Afrika stekker + verlengblok

Medicijnen (Peter, Flynn, Mir)

Toiletspullen

Oordoppen Flynn

Speentjes

Snoetenpoetsers en billendoekjes 1 pak

Sudocreme

Luiers voor de eerste dag

Rietjes beker

Waszak, waslijn, stop, ossengalstick

Zeepblaadjes en desinfectie handgel

Reissetje (slaapmasker, oordopjes, nekkussen) meiden

Multitool

Zakje tiwraps, tape, karabijnhaken, batterijen

Dopper flesjes

Lange broek 2 pp

Korte broek 2 pp

T-shirt 4 pp

Shirt lange mouwen 2 pp

Fleece vest (aan in vliegtuig)

Rok 1

Jurk 2

Sokken 5 paar pp

Onderbroeken 6 pp

Bh 2

Slippers

Keen sandalen

Wandelschoenen (aan in vliegtuig)

Softgel jas

Pyjama

Knuffels

Zonnebrillen

Deryan slaaptent

Deuter kidcomfort rugdrager

Tula ergonomische drager (in het vliegtuig)

Buggy

TSA slotjes voor de duffels

En dit gaat allemaal mee in 4 duffels the-north-face-base-camp-duffel the-north-face-base-camp-duffel-bag-large-meridian-blue-cosmic-blue-front

en een flightbag (rugdrager en Deryan tent)

Flightbag

En in onze handbagage... 2 dag rugzakken en een schoudertas

Rugzakthe-north-face-borealis-classic-rugzak-groen Schoudertas-Catch-All-Courier-Pack-RIFD-Eagle-Creek

En de meiden delen samen 1 stuk handbagage Deuter rugzak kind

Omdat we zelf gaan rijden hebben we alvast alle adressen en gps coordinaten in Tom Tom gezet op onze telefoons. Maar er gaat ook lekker ouderwets een landkaart mee ;) Gisteren ontdekte ik dat we de Sabie waterval route misschien aan de Panorama route kunnen plakken en dan is een landkaart toch wel handig! Het voorbereiden is al echt zoooo leuk!! Stiekem geniet ik al een jaar...

1. Drie s:
    17 juni 2017
    CONCLUSIE VAN DIT LIVE YOUR DREAM VERHAAL MENS MOET NET ALS LAPTOP OF SMARTPHONE EXTRA DATA SCHIJF HEBBEN EN GELUKKIG ZIJN DIE OP APPARATEN EN.MENS NIET ZO GROOT ANDERS ZOU JE HOOFD NIET MEER INVERHOUDING MET JE LICHAAM ZIJN
  2. Peter Verdonk:
    17 juni 2017
    Ach me liefie is er zo druk mee we hebben er zo'n zin in!!
  3. Mirjam:
    17 juni 2017
    Slabbers... ik vergeet slabbers op de inpaklijst!
  4. Bertus en Liesbeth [email protected]:
    17 juni 2017
    Zorg dat je niks vergeet ,Maar nu begint het echt op te schieten.Hou het nog even spannend en dan alle remmen los.
    Liefs Bertus en Liesbeth
  5. Sander van der Spek:
    Zo eindelijk ingeschreven!!!
  6. Chris, Bar en Deza:
    18 juni 2017
    Dit wordt een reis om nooit te vergeten!
    En die lijst was nu veel werk, maar kon zeker van pas bij de volgende trip.
    Want ik weet bijna zeker dat ook jullie besmet zullen raken met het bekende reisgids.
    Veel plezier en succes met de laatste voorbereidingen.
    Liefs van de Koletjes.
  7. Chris, Bar en Deza:
    18 juni 2017
    Leuk hè dat automatische woordenboek.
    Ik bedoelde natuurlijk reisvirus!
  8. Mirjam:
    20 juni 2017
    Ja klopt.. het is 1x een inpaklijst maken en die bewaar je. Ik zag dat ik niet alleen slabbers vergeten ben maar de klamboes staan er ook nog niet op. En de kaart spellen.. om te hartenjagen ;) Ach en alles is te koop..
    Ik ben bang dat ik al besmet ben met het reisvirus.. er is zoveel moois te zien en te beleven in de wereld! En voor de kids zo mooi om op te slaan, daar kunnen de schoolboeken niet tegenop.
  9. Drie s:
    20 juni 2017
    klopt mir en ook wat je op school leert is anderen hun waarheid maar is dat zo en door ervaren creer je je eigen waarheid en wijsheid en je mooie dromen leven is als kers op taart die er bijiedereen ingaat
  10. Suzan Steketee:
    25 juni 2017
    Heel veel plezier geniet ervan, koester de mooie momenten en als het eens een dag niet zo gaat als gepland...dan moet dat ook zo zijn, that's life hoort ook bij de reis ! dan inproviseren maar, in ieder geval...maak er een supertijd van en pas goed op jullie zelf !
    Dikke kus Suus & Nico