Parys aan de Vaalrivier

31 juli 2017 - Schiphol, Nederland

Maandag hebben we een lange rit gemaakt, vanuit de Drakensbergen naar Parys. Weer een heel ander gedeelte in Zuid-Afrika. Onderweg weer vele townships gezien.. houdt dat dan nog steeds niet op? Ishmaël zou zeggen; the gouverment have a lot of work to do! Ja als er allemaal Mandela houses gebouwd moeten worden voor de mensen die in de golfplaten hutjes wonen... Misschien maken we dat nooit meer mee, zo veel werk.

Het guesthouse in Parys is echt prachtig! Super schoon, groot en met mooi uitzicht op de rivier. Een oude dame laat ons alle kamers zien, en onderhoudt de tuin. Heel lief mens! Balkon 1 Balkon  Balkon 2  Vaalrivier Vaalrivier 1  Huisje van de oude dame

Onze woonkamer  Onze slaapkamer  Tot in de puntjes  Meiden kamer  Badkamer van de meiden  Peter op het balkon

Heerlijk om allemaal even te douchen na het bruine water in de Drakensbergen. En er liggen zelfs elektrische dekens op de bedden!! Dat wordt in ieder geval een laatste warme nacht in Zuid-Afrika.

1. Drie s:
    2 augustus 2017
    en toen kwam er een afrikaanse olifant met een lange snuit die blies de fam knots naar huis met oogeladen batterij weer tot weer orde van het dagelijks leven niemand weet wat die morgen zal geven der alte