Daar gaan we dan..

19 juli 2020 - Den Hoorn Texel, Nederland

Afgelopen donderdag mochten we de camper ophalen.  We kregen keurig uitleg over hoe alles werkt en we kregen een inventsrislijst die we moesten ondertekenen. Alles voor 5 personen aanwezig.  Prima!  We hebben onze auto bij de verhuurder in Ede laten staan en we zijn samen terug naar Utrecht gereden. Van tevoren bedenk ik dan heel leuk dat ik in nood best in die camper kan rijden.  Maar toen ik hem weer zag werd ik weer geïmponeerd door de grootte. Laten we hopen dat ik dus niet moet rijden!

20200716_155730

Vrijdag hebben we de camper vol gepakt. Inpakken voor een vakantie is echt top voor je huwelijk.  Althans.. bij ons wel.  Want Peter gaat het liefst kamperen met 3 onderbroeken en 2 spijkerbroeken. En ik ben diegene die zelfs het nagelknippertje mee wilt nemen want stel voor dat je een haakje aan je nagel hebt.  De fietsen van Peter en de meiden konden achterop de camper en jawel.. mijn bakfiets kon IN de camper. Jaja... ik weet het.. er bestaan campers waar een kleine auto in mee kan maar ik was dol gelukkig dat mijn eigen bakfiets er in kan.  Flynn vindt het heerlijk om mee te gaan in de bakfiets en durft niet achterop een gewone fiets.  Dus dit is perfect!

20200718_083604

Zaterdagochtend zijn we vertrokken richting Texel. We hebben maar meteen gebruik gemaakt van het voordeel van de camper.  We hebben lekkere broodjes gehaald bij de warme bakker in Callantsoog en in de camper opgegeten.  Toen we bij de boot aankwamen was het rete druk.  We zijn duidelijk niet de énigen die naar Texel op vakantie gaan.  Vlak voor onze neus was de boot vol en moesten we op de volgende wachten.  Oké,  we werden gedwongen in de relax houding te gaan.  Vanwege covid-19 werd er aanbevolen om de ticket voor de boot online te kopen en op de boot mag je de auto niet uit.  (Behalve met mondkapje) Voor je het weet kom je aan in Den Hoorn en daarna was het maar een paar kilometer rijden, want onze camping is in Den Hoorn.  We hebben een camperplaats buiten de slagboom en die zien er best leuk uit.  Veel ervaring heb ik niet met camperplekken 😅 maar ik vind deze plek,  Lepelaar 007, er leuk uit zien.  Je weet wel.. het is zo'n verhard stenen stuk waar je niks van ziet omdat daar je camper op moet staan.  Met daarvoor een stukje gras/zand/duin/bos.  Daar is plek om te zitten én om je bijzettentje op te zetten.  En daar begint ons avontuur....

1. Drie s:
    19 juli 2020
    Je weet ik reis weer mee en net als iedereen eigen mening Nederland heeft best mooie en leuke plekjes en zelf ben je groot deel wat je van vakantie verwacht en maakt en als de weergoden wat meespelen best top maar dat geld voor elk land dus geniet en maak er wat van tis jullie gegund liefs vanuit vlissingen
  2. Marianne:
    19 juli 2020
    Gelukkig dat het nagelknippertje EN de bakfiets beiden meekonden😋... Een hele fijne vakantie gewenst!
  3. Sophie kok:
    Fijne tijd op Texel.
  4. Suzan Steketee:
    20 juli 2020
    Nogmaals veel plezier ! :)
  5. Henny en Cor.:
    21 juli 2020
    zit er allemaal gezellig uit.heel veel plezier op texel.groetjes uit nieuw vennep.
  6. Peter Verdonk:
    22 juli 2020
    Hallo ik heb een lederman bij me daar zit een nagel knipper in hoor