Hoempaloempa broek

11 december 2018 - Utrecht, Nederland

Het aftellen is dan nu echt begonnen.. Volgende week vrijdag vertrekken we naar Bali.  Flynn heeft net een longontsteking achter de rug en Mae is aan het herstellen van een bijholte ontsteking. Hopelijk blijft de rest op de been en gaat de tropische warmte ons allen goed doen.

Corendon stuurde keurig de voucher van het appartement en de vliegtickets per mail. Altijd fijn om dat binnen te hebben.

zwembad prime plaza

Afgelopen weekend hebben we de zomerkleding uit de kast geplukt en wat "reiskleding"tevoorschijn gehaald. De dames moesten even alles passen en dat was echt hilarisch!!!! Ik had wat luchtige harem broeken voor mezelf EN de meiden gekocht. Dun stofje, lekker wijd.. lijkt me fijn bij 30 graden en lekker snel droog als ik het door een sopje geslingerd heb. Daar zijn de meningen over verdeeld.. want toen ze eenmaal in hun hippe vakantie broek stonden vroeg Mae wat dit nou eigenlijk voor "hoempaloempa broeken" zijn. Ze zijn niet echt van plan om er in te gaan lopen en al helemaal niet geschikt voor op social media.

harembroek

Nee lekker je spijkerbroek aantrekken in de vochtige warmte haha.. daar komen ze nog wel van terug. Dan smeken ze om de hoempaloempa broek!

Ook mijn hippe reis handtas is van zolder gekomen, evenals de flightbags. En vandaag heb ik de medicijnen opgehaald bij de apotheek incl medicijnpaspoorten.

Voor Flynn lezen we weer het boekje; Ikke gaat vliegen Ikke gaat vliegen

Die hebben we nog van onze vorige reis. En nu is daar Ikke op Bali bijgekomen...

Ikke op Bali Echt super leuke kinderboekjes die de kleintjes voorbereiden op de vakantie.

Vorige week heb ik de toegangskaartjes besteld voor het Waterbom pretpark. Hier kijken de meiden echt naar uit.

waterbom

Vandaag heb ik nog even de Fast ferry naar Nusa Lembongan bevestigd.

Rocky-Fast-Cruises  Nusa-Lembongan-1

En ook Wayan rekent nog op ons :) dat we 4 dagen bij hem komen logeren in dit mooie guesthouse.

Asli bali villa  2_aslibalivilla

Natuurlijk krijgen we ook negatieve reacties. "Bali is super toeristisch" of "Bali is het minst mooie eiland van Indonesië" enz. En dan heb ik de neiging om weer uit te gaan leggen waarom we voor Bali hebben gekozen. Maar ik kan het pas zeggen hoe Bali is als we er zijn ;)

Wij hebben er super veel zin in!! Tot op Bali

favourite-cafe-i-ve-been

1. Drie s:
    11 december 2018
    Ze zeggen het word kort dag en mir en de rest familie kennende voorpret de pret zelf en noem het maar napret het totale plaatje van een leuke gebeurtenis. En zelf geniet ik vanuit vlissingen met Bali mee ja vreemde vogel die vader . En nog ps.je vele mensen vervelen zich op oudere leeftijd voor mij reisorganisator of adviseur voor andere geniet leef leef je vader
  2. Diana Eimers:
    12 december 2018
    Hm mijn reactie is foetsie.
    Nou meiden jullie Hoempaloempa broeken zijn super leuk hoor.
    Bali is echt prachtig vooral de bevolking.
    Veilige reis en veel vakantieplezier take care👏
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  3. Peter Verdonk:
    12 december 2018
    Het aftellen is nu echt begonnen, ik heb er zin in.
    😎😎😎
  4. Suzan Steketee:
    12 december 2018
    Lekker hoor zo'n wije broek...daar wie kent je kont op Bali..t is er supermooi..en ja toeristisch maar wat je er zelf van maakt..lekker genieten daar gaat het om, heel veel plezier en rustig an hé XXX